بسته اخبار حوادث امروز ۸ شهریورماه ۹۸.

تصادف شدید در  کمربندی جنوبی بابل/دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

مهم‌ترین حوادث امروز ۸ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  مهم‌ترین حوادث امروز ۸ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 


تصادف شدید در  کمربندی جنوبی بابل

غلام نیا روشن سخنگوی اورژانس بابل گفت : طی  گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی  بر  تصادف  پژو۲۰۶با مبنی بوس  در کمربندی جنوبی دور میدان گزارش شد.

او گفت :پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج  سازمان اورژانس بابل  تکنسین های پایگاه  هتکه پشت و امین آباد و احمد چاله را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا گفت : تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن  درمحل حادثه حضور پیدا کردند.

سخنگوی اورژانس بابل افزود: در این حادثه ۱۳  مرد  دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شدند.

او گفت : تکنسین های  سازمان  اورژانس بابل  پس از اقدامات پزشکی اولیه ۷ مصدوم  حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند و مابقی حاضر به انتقال به بیمارستان نشدند .

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور   فرمانده انتظامی شهرستان ساری از  دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی فردی را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بوده است به عنوان مظنون شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ صفرپور گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در یک ماه گذشته اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آن‌ها خواست ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار